26 Eylül 2014 Cuma

Transformers Çılgınlığı


Aynı adlı çizgi diziden uyarlanan Transformers filmi, 2007 yılında yayınlanan ilk bölümünden itibaren hayran sayısını katlayarak sinema dünyasına heyecanlı bir serüvenin takip edilesi filmlerini kazandırmıştır.

Farklı mekanizmalara dönüşebilme yetenekleri olan olağanüstü robotların savaşını anlatan film, bilim kurgu dalında kendi hasılat rekorunu kırmaya devam etmektedir. Filmi izlerken araba aksesuarları açısından da bir hayli bilgilendiğimizi sanırım söylememe gerek yok değil mi? Özellikle insanı hayrete düşüren Optimus Prime'ın muhteşem sahnelerinde bunu fazlasıyla hissediyoruz. Ayrıca film boyunca daha başka birçok farklı lüks otomobil görme şansını elde ediyoruz.

Bir araba aksesuar aşığı olarak ben de bu filmi kimi zaman bambaşka gözlerle izlediğimi itiraf edebilirim. Çünkü hem lüks, hem de kaliteli araba parçalarına ciddi bir ilgim var. Sonuçta kullanmakta olduğumuz arabanın performansını ve konforunu araba aksesuarları belirlemektedir. Bu nedenle aldığı arabaya modifiye aksesuar ve parça taktıran birçok kişi var. Üstelik ben de onlardan biriyim. Örneğin arabanın torpidosunu ve dış parçalarını kaplatıyorum mutlaka. Böylece hem daha klas bir görünüm elde ediyorum, hem de arabamı dışarıdan gelebilecek darbelere karşı korumuş oluyorum. Eğer siz de otomobilinizi korumak istiyorsanız, mutlaka Arabamaraba.com'a göz atın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder