10 Aralık 2014 Çarşamba

Araba Aksesuarları Tercih Farklılıkları

Uzun yıllar boyunca otomotiv sektöründe çalışmış biri olarak, araba aksesuarları konusunda yeterince bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. Hatta sahip olduğu araba markasına göre müşterinin ne isteyebileceğini dahi çoğu zaman tahmin edebilirim. Bu da elbette kendi çapımda çıkarımlar yapmama neden olarak kadın ve erkek sürücülerin araba aksesuarları seçimlerini ayırt edebilmemi sağladı. Örneğin kadın sürücüler daha çok aracın içini güzelleştirecek araba aksesuarları tercih ederken, erkek sürücülerin krom kaplama ve torpido kaplama gibi araba aksesuarları üzerinde durarak işlevselliği ön plana çıkardıklarını söyleyebilirim.

Kadın ve erkek sürücülerin arasındaki tercih farkı, elbette benim de onlara her defasında daha farklı ürünler tavsiye etmemi sağlamıştır. Kadın sürücüler için telefon tutucu, oto koltuk minderi, oto koltuk kılıfı ve aracın torpidosuna yapıştırılabilen çok amaçlı kese gibi ürünlere ağırlık verdim. Erkek sürücüler için de oto bagaj havuzu, araba paspası, oto bakım ürünleri ve torpido kaplama malzemeleri gibi ürün gruplarını ön plana çıkardım. Böylece zamanla kar elde ettim ve işleri büyüterek ucuz araba aksesuarları satışı yaparak sürümden kazanma yolunda ilerlemeye başladım. Oysa ki günümüzde internetten de bu tip ihtiyaçları kolayca gidermek mümkün. Hatta ben de kimi zamanlarda tedarik amacıyla bu tip internetten alışveriş sitelerini tercih ettiğim oluyor. Özellikle de Arabamaraba.com'u bu alanda çok başarılı bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim.

Arabamaraba.com beni tedarik aşamasında hiçbir şekilde yarı yolda bırakmadı. Verilen siparişleri 3 iş günü içerisinde kargo ile adrese teslim etme sözünü tuttu ve ne kadar doğru bir karar aldığımı anlamamı sağladı. Gerçekten de hem kendim için hem de zaman zaman iş yerim için tercih ettiğim bu marka, araba aksesuarları açısından internetin bir numaralı e-ticaret sitesidir. Size de tavsiye ederim.

Araba Aksesuarları: http://www.arabamaraba.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder