13 Kasım 2014 Perşembe

Temiz Araba İçin Bagaj Havuzu Kullanın

Günümüzde araba kullanmanın en büyük avantajı bir yerden bir yere giderken eşya taşımakta zorlanmayacak olmaktır. En azından benim için araba kullanmak neredeyse bununla eş değer. İş hayatımda da sık sık araba ile bir şeyler taşımak zorunda kaldığım için bir nevi araba benim için eşya taşıma aracı diyebilirim. Bu yüzden arabamın bagajında kullandığım ürünlere de dikkat ediyorum. Arabamla taşıdığım eşyalar arabanın bagajının çok fazla kirlenmesini neden olduğu için en fazla iki günde bir bu bagaj kısmını temizlemek zorunda kalıyorum. BU kadar zahmetli bir işle uğraşmak insanı bir yerden sonra bıktırabiliyor. Ben de bıkma seviyesine gelmeye başlamıştım ki, internetten oto bakım ürünleri alırken, bagaj havuzu diye bir araba paspası gördüm.



Arabada bagaj paspası olarak kullanılan bu bagaj havuzu her araba modeli için ayrı üretilmiş oluyor ve bagaja tam uyum sağlıyor. Yani bagaj havuzunun kenarından, kıyısından altına bir sıvı geçişi ya da toz geçişi mümkün olmuyor. Bu sayede bagajı temizlemek çok daha kolay ve pratik bir hal alıyor. Üstelik bu bagaj havuzu kenarlarındaki oluklar ve yükseltiler sayesinde bagaj içerisinde dökülen tüm sıvıların bagaj havuzu içerisinde kalmasını sağlar bu da ortalığın daha da kirlenmemesi için çok büyük bir önlemdir. Arabada bagaj havuzu kullanmaya başladığımdan beri arabayı çok daha kolay bir şekilde temizliyorum ve beni eskisi kadar uğraştırmıyor. Özellikle bagajı temizlemek için sadece bagaj havuzu modelini söküyorum ve suya tutuyorum.


Bagaj Havuzu Ne İşe Yarar?    

Ben kendi arabamda bagaj havuzu kullanamaya başladıktan sonra fark ettim ki daha pek çok insanın bagaj havuzundan haberi dahi yok ve bagaj havuzunun ne işe yaradığını bilmiyorlar. Bagaj havuz, normal bagaj paspası yerine kullanılıyor ve en büyük artısı sabitlenebildiği için normal araba paspası modelleri gibi kayma yapmaması. Bunun yanında kenarlarında bulunan yükseltiler sayesinde içine dökülen herhangi bir şeyin dışarı çıkmasını ve arabayı kirletmesini engelliyor. Bu kadar çok avantajı olması ve bagaj havuzu fiyatları ile araba paspası fiyatları arasında çok fazla bir fark bulunmaması bu ürünlerin tercih edilmesi için en büyük etken olarak karşımıza çıkıyor.
bagaj havuzu: http://www.arabamaraba.com/bagaj-havuzu-ve-urunleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder